Skønne reklamegaver binder os til kunderne

Reklamer fra profilkonfekt.dk smager af tillid

For vores virksomhed i kontorforsyningsbranchen med salg såvel til kunderne direkte som til andre virksomheder er det vigtigt at vælge de rigtige reklamegaver, der sender det helt rigtige signal.

Vi har tidligere brugt vin, men efterhånden som kunder og forretningsforbindelser selv dyrker vininteressen og ikke mindst har forskellig smag, er det blevet lidt vovet at begive sig ud i. For den ene vil have Bordeaux den anden en tysk Riesling – helt så forskellige som de fleste.

Reklamegaver der appellerer til den søde tand

Vi besluttede os derfor at sadle om og satse på, at den søde tand hos kunderne og vores samarbejdspartner var lidt mere ens.

De fleste kan jo godt lide lidt sødt i forskellige afskygninger, og præferencerne er ikke så stive som på vin.

Reklamegaver kræver tillid til leverandøren

Vi har fået tilbud ind fra flere forskellige leverandører af chokolade og firma slik, men meget af det var egentlig af ufattelig lav kvalitet og bestemt ikke noget, vi ønskede associeret med vores firmanavn.

Det, vi søgte, skulle være af høj kvalitet, der kunne gå an som virkeligt eksklusive reklamegaver. Det får man hos profilkonfekt.dk.

Uanset, om det er bolcher eller chokolade, er reklamegaver jo vores ansigt udadtil overfor kunden eller den kommende eller eksisterende forretningspartner.

Et godt ry

Den virksomhed, vi valgte til at levere til os, var Profilkonfekt, der på mange måder deler værdier med os: Kunden skal altid være tilfreds.

Profilkonfekt havde et godt ry, og det kan vi kun bekræfte.

Vores slik, som vi også deler ud på messer, er vores ansigt. Vores logo bliver med en af de vigtigste sanser – smagssansen – vurderet af modtageren i et splitsekund. Der er simpelthen ikke råd til, at noget går galt her.

Reklamegaver skal også have en stil, der passer ind til virksomheden, og ikke bare påduttes af slikleverandøren. Det er også vigtigt.

Vi har derfor selv – i samråd og med masser af gode råd – valgt vores design og vores indpakning, så det hele svarer til det signal, vi gerne vil sende.

Det har været en ”lækker” oplevelse at komme ud over rampen med den nye type firmagave, som vi, men i særdeleshed vores kunder, er superglade for.